Thursday 28 July 2011

Teringin jugak..

Assalammualaikum...


Aku adalah salah yang baru aje menetas dari kulit telur ayam untuk mengenali dunia blog...

     Before-before ni aku selalu aje jadi silence reader untuk blog-blog orang....coz  i'm like reading..x kisah la ape bahan ape sekalipun...=)..Dan disebabkan itu lah,aku suka jalan-jalan bersiar-siar (macam itik pulang sebelum maghrib...hehe...padahal x pernah tgk pun itik pulang...) kat blog-blog orang. Bila aku baca blog diorang kadang-kadang ianya boleh membuatkan aku lupa masalah dan kerunsingan yang dihadapi saban hari..(ceewah, macam la aku ni salah sorang yang tersenarai dalam manusia paling kaya di dunia..hehe)...N sometime aku rasa macam banyak masa aku di laburkan dan di leburkan untuk membaca blog...huuhu..entah lah, mungkin cegini kot sikap aku yang suka membaca dan mudah lupa apa yang dibaca...(maybe banyak mentedaghah kepala ikan ...bilis kot...hehe)..




                                 moh kita balik cepat..dah nak maghrib ni...
                                                                      * tq uncle google =)
        

    Tapi bila difikir-fikirkan kan balik (sampai termenung jugak la)..hmm...teringin nak buat blog jugak ar...tp bukan tujuan nak buat duit or nak mencapub *mencari publisity* or else...tapi aku rasa tujuan utama aku nak wat blog ni coz nak bercerita...(ye mmg aku akui aku ni suka bercerita juga tapi x de la sampai di cop mulut tempayan)...ek betul ke peribahasa aku ni ntah...main bantai je even SPM dpt A1 untuk bm...hehe..bukan nak bangga tapi nk show off skit je...sape lagi la tolong naik kan saham aku kalau bukan usaha sendiri...ye tak???..hehe..hmm..lagi satu, aku suka bercerita pasal variety show from korea ngn member2 aku... sebab diorang pun sekepala cam aku..like running man ke...family outing ke..strong heart ke...n banyak lagi la...tapi disebabkan cuti sem selama 3 bulan ni terpaksa la aku pendam kan hasrat hati ini di dasar laut china selatan...hukhuk...(sebenarnya boleh je call tapi cuti2 ni mane ada duit masuk..tambahan pulak aku ditanggung sepenuhnya oleh MA&PA...huhu..)





    Ni nak citer sikit la.... masa aku jalan bersiar-siar dekat blog-blog orang , satu je weakness aku...(hmm..tak tau la weakness or strength ..)..aku akan baca sikit je or sambil lalu entry kat blog yang ada picture dia punyer owner or means blogger tu nyer gambar... entah la aku rase macam tak best je bila ada gambar "minah" or "mamat" tu...(ni bukan bermaksud aku jeles coz aku x semanis macam "minah" tu or x de boyfriend yang hensem macam "mamat" tu)...coz bila aku dah tengok muka diorang, aku just akan tengok diorang punyer pic je..tambahan pulak "human likes graphic'..lagi lah x yah  aku bersusah payah nak kerahkan otak aku yang sebesar penumbuk ni baca entry diorang coz aku dh tertarik pada gambar2 diorang..hehe.....;p...bila aku tgk gambar, aku dah xde la gian gler  or curious nak tau pasal budak *tteettt*.....hehe..




                                          sweet kan die ni...???hehe
                                                              

      Tapi kalau kes blogger yang x de pic owner,aku akan baca sehabis mungkin la entry dia (termasuk lah yang berzaman-zaman dulu punyer)..coz aku akan akan rasa excited nak tau cam mana characteristic blogger tu.. something like this la..*lorh budak Uitm ke, laaa duk K.L ghuper nyer ke...patut la entry semacam aje...hehe.....tapi tu kan hak masing-masing...lantak pi la aidah, yang ko kecoh-kecoh apasal..(mesti ada je yang cakap cenggini kan...aku x kisah pun)..Betullah tu..mana ada orang sama je behavior cam aku...(cap jari pun berbeza semua manusia kat dunia ni...(karang x pasal-pasal je aku ada musuh..x mau aku...huhu)...

Aku harap sangat yang aku tak hangat-hangat tahi arnab tulis blog ni...n aku x de la menaruh harapan setinggi gunung himalaya untuk menggapai score 1,000,000 follower ..huhu...mak datoook...apa yang aku harapkan orang dapat menerima aku seaadanya...hehe..touching lebih-lebih plak...hihi..


                                                             
mak ai tinggi nyer gunung himalaya ni...sempat ke ak sampai ntah...huhu
                                                                                                   *ihsan uncle google        
 





aku menulis berdasarkan apa yang aku fikirkan...
wassalam...





No comments:

Post a Comment